III. Ulusal Okul Kütüphanecileri Konferansı,
İhsan Doğramacı Vakfı Özel Bilkent Okulları
3 Temmuz 2010 Cumartesi
--- Bildiriler(Tam Metin) ---
Dr. Namık Kemal Demir |
|
Okul Kütüphanesi Ve Nitelikli Kütüphane Kullanımı Sağlayan Bir Program: Uluslararası Bakalorya Diploma Programı | |
Açmak İçin Tıklayınız | |
Hilal Dündar, Neslihan Kılıç | |
Anaokulundan Lise Son Sınıfa Kadar Farklı Pedagojik Gelişim Süreçlerine Göre Çeşitlendirilmiş Bilgi Okuryazarlığı Uygulamaları ve Bu Uygulamaların MEB Müfredatına Entegrasyonu | |
Açmak İçin Tıklayınız | |
Ayşe Yüksel-Durukan | |
Gençler için Edebiyat (2.0’la Kitap: Kendine Ait Bir Yer Bulmak, Okurken Yazar Olmayı da Becermek) | |
Açmak İçin Tıklayınız | |
Tülay Erduran | |
Devlet Okullarında Gerçekleştirilen Kütüphane Çalışmaları | |
Açmak İçin Tıklayınız | |
Şebnem Gürsoy | |
Kütüphanem: Benim Yaratıcılık Fabrikam | |
Açmak İçin Tıklayınız | |
Çiğdem Odabaşı | |
Kaynak Türleri ve Çeşitliliğini Tanımada Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanımına Bir Örnek: “Hayalimdeki Kütüphane” | |
Açmak İçin Tıklayınız | |
Mine Soysal | |
Çocuklar, Gençler ve Kitaplar Üzerine... | |
Açmak İçin Tıklayınız | |
Melike Aksoy Tuna | |
Kütüphanede Derme Hakimiyeti | |
Açmak İçin Tıklayınız | |
Şule Yılmaz | |
Okuma Alışkanlığı Kazandırılmasında Okul Kütüphanesi/Kütüphanecisi ve Yayıncı İşbirliğinin Etkileri Nelerdir? | |
Açmak İçin Tıklayınız |