III. Ulusal Okul Kütüphanecileri Konferansı,
İhsan Doğramacı Vakfı Özel Bilkent Okulları
3 Temmuz 2010 Cumartesi
--- Sunumlar ---

Kamil ÇÖMLEKÇİ
TED Ankara Koleji Kütüphane ve Bilgi MerkeziWeb 2.0 Uygulamaları
Açmak İçin Tıklayınız

Dr. Namık Kemal DEMİR
Okul Kütüphanesi Ve Nitelikli Kütüphane Kullanımı Sağlayan Bir Program: Uluslararası Bakalorya Diploma Programı
Açmak İçin Tıklayınız

Ayşe Yüksel-DURUKAN
Gençler için Edebiyat (2.0‟la kitap: kendine ait bir yer bulmak, okurken yazar olmayı da becermek)
Açmak İçin Tıklayınız

Hilal DÜNDAR, Neslihan KILIÇ
Anaokulundan Lise Son Sınıfa Kadar Farklı Pedagojik Gelişim Süreçlerine Göre Çeşitlendirilmiş Bilgi Okuryazarlığı Uygulamaları ve Bu Uygulamaların MEB Müfredatına Entegrasyonu
Açmak İçin Tıklayınız

Tülay ERDURAN
Devlet Okullarında Gerçekleştirilen Kütüphane Çalışmaları
Açmak İçin Tıklayınız

Şebnem GÜRSOY
Kütüphanem: Benim Yaratıcılık Fabrikam
Açmak İçin Tıklayınız

Prof. Dr. Serap KURBANOĞLU
Hacettepe Üniveritesi Bilgi Okuryazarlığı Programı - HÜBO
Açmak İçin Tıklayınız

Çiğdem Odabaşı
Kaynak Türleri ve Çeşitliliğini Tanımada Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanımına Bir Örnek: “Hayalimdeki Kütüphane”
Açmak İçin Tıklayınız

Prof. Dr. Yaşar TONTA
Web 2.0’a Genel Bakış ve Kütüphanelerde Uygulanışı
Açmak İçin Tıklayınız

Melike Aksoy TUNA
Kütüphanede Derme Hakimiyeti
Açmak İçin Tıklayınız

İrep Aktaş USLU
EBSCO HOST: Okul Veri Tabanları ve Daha Fazlası
Açmak İçin Tıklayınız

Prof. Dr. Bülent YILMAZ
Türkiye’de Eğitim Politikası ve Kütüphane Kurumu
Açmak İçin Tıklayınız

Şule YILMAZ
Okuma Alışkanlığı Kazandırılmasında Okul Kütüphanesi/Kütüphanecisi ve Yayıncı İşbirliğinin Etkileri Nelerdir?
Açmak İçin Tıklayınız