Kamil ÇÖMLEKÇİ |
TED Ankara Koleji Kütüphane ve Bilgi MerkeziWeb 2.0 Uygulamaları |
Açmak İçin Tıklayınız |
|
Dr. Namık Kemal DEMİR |
Okul Kütüphanesi Ve Nitelikli Kütüphane Kullanımı Sağlayan Bir Program: Uluslararası Bakalorya Diploma Programı |
Açmak İçin Tıklayınız |
|
Ayşe Yüksel-DURUKAN |
Gençler için Edebiyat (2.0‟la kitap: kendine ait bir yer bulmak, okurken yazar olmayı da becermek) |
Açmak İçin Tıklayınız |
|
Hilal DÜNDAR, Neslihan KILIÇ |
Anaokulundan Lise Son Sınıfa Kadar Farklı Pedagojik Gelişim Süreçlerine Göre Çeşitlendirilmiş Bilgi Okuryazarlığı Uygulamaları ve Bu Uygulamaların MEB Müfredatına Entegrasyonu |
Açmak İçin Tıklayınız |
|
Tülay ERDURAN |
Devlet Okullarında Gerçekleştirilen Kütüphane Çalışmaları |
Açmak İçin Tıklayınız |
|
Şebnem GÜRSOY |
Kütüphanem: Benim Yaratıcılık Fabrikam |
Açmak İçin Tıklayınız |
|
Prof. Dr. Serap KURBANOĞLU |
Hacettepe Üniveritesi Bilgi Okuryazarlığı Programı - HÜBO |
Açmak İçin Tıklayınız |
|
Çiğdem Odabaşı |
Kaynak Türleri ve Çeşitliliğini Tanımada Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanımına Bir Örnek: “Hayalimdeki Kütüphane” |
Açmak İçin Tıklayınız |
|
Prof. Dr. Yaşar TONTA |
Web 2.0’a Genel Bakış ve Kütüphanelerde Uygulanışı |
Açmak İçin Tıklayınız |
|
Melike Aksoy TUNA |
Kütüphanede Derme Hakimiyeti |
Açmak İçin Tıklayınız |
|
İrep Aktaş USLU |
EBSCO HOST: Okul Veri Tabanları ve Daha Fazlası |
Açmak İçin Tıklayınız |
|
Prof. Dr. Bülent YILMAZ |
Türkiye’de Eğitim Politikası ve Kütüphane Kurumu |
Açmak İçin Tıklayınız |
|
Şule YILMAZ |
Okuma Alışkanlığı Kazandırılmasında Okul Kütüphanesi/Kütüphanecisi ve Yayıncı İşbirliğinin Etkileri Nelerdir? |
Açmak İçin Tıklayınız |